BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ا الا بذكــر الله تــطــمــئــن الــقــلــوب

WELCOME

الثلاثاء، 3 فبراير 2009


إلى حبيبي :

حبيبي لقد طال شوقي إليك وطال انتظاري لك وكثر تساؤلي عنك.

حبيبي انى أتحرق شوقا لرؤياك.

حبيبي ترى ماهو شكلك؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تقول أمي انك ستكون قريب الشبه منى!!حقا ياحبيبي؟

هل أنت شبيهي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حبيبي لطالما أحببتك ولطالما انتظرتك ولطالما رسمك لي قلبي.

ولكن ياعمري ,ماهى مهنتك؟

وماهو عمرك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وهل أنت قريب منى؟

أم بعيد عنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وماهو مدى بعدك عنى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خطوة أم ميل أم بلاد وأراضين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حبيبي:متى سأراك؟

متى أتلمس يداك؟

متى أتذوق شوق عيناك؟

متى أرتشف الحب من قلبك؟

متى أعيش الغد في عمرك؟

حبيبي متى أستشعر لذة مناداتك زوجي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حبيبي:أحبك .. أحبك .. أحبك .

ولطالما أحببتك وسأبقى أحبك .
فأنت وحدك ساكن أفكاري .

أنت وحدك صاحبي في أسفاري .

أنت وحدك ملهمي في أشعاري .
حبيبي :

لطالما تمنيت أن أكون طفلتك فهل كنت لي الأب .

لطالما أحسست انك حبيبي فهل كنت لي الحبيب .

لطالما كان عمري يدور حولك فهل كنت لي محور العمر .

لطالما توددت بك إلى الله ,فهل كنت قائدي إلى جنة الرضوان ورضا الرحمن.

حبيبي :اعلم أنى انتظرك وسأبقى انتظرك ولن اسأم مهما طال انتظاري ومهما طال تأخيرك .

حبيبي :يكفيني سؤالك عنى في منامي فوحده عزائي في طول انتظاري .

حبيبي:لطالما خجلت من كشف مدى شوقي إليك ومدى حبي لك ولكن لم يستطع قلبي حفظ سرى وقررت عيناي فضح قلبي .

حبيبي لطالما تاقت عيناي لرؤياك ومازالت .

فعسي أن يجمعني بك الله على خيري الدنيا والآخرة........مع تمنياتي باللقاء القريب.

3 التعليقات:

التــســـامــح فــى الـــحـــــب يقول...

السلام عليكم اهلا يا هوبه ايه يا استاذه الموضوع الجامد دا موضوعك فى علامة استفهام كتير تعنى الحبيب المجهول وربنا كبير يا هوبه واكيد هيطلع شبهك فى اخلاقك العليا واحساسك المرهف بس تبقى مشكله لو يشبهك فى الحاجات التانيه الى عرفها هيبقى فى تحدى كبير ههههههه واحياكى على الموضوع الرائع دا ...... تحياتى ليكى يا هوبه

حياه بلا عنوان يقول...

اهلا ياهبه احيكى على البوست الجميل فعلا رساله لمجهول بس سعات مش بيكون مجهول سعات بيكون موجود بس بيكون مختفى عن الحقيقه بس اكيد فى يوم من الايام هيبان اذا كان حب حقيقى ام حب خيالى بس الله اعلم هنعرف ونشوف فى اخر الحب المجهول اللى مش عارفه هيتعرف ولا هيحس ولا هيبان ولا ايه تحياتى ياهبه

heba يقول...

عليكم السلام ورحمة الله وبركاتة ميرسى ليك ياطيفا وميرسى لزوقك كتيرررر ومش هيكون شبهى فى الحاجات اللى انت عارفها لانى ساعتها لوفى حاجة من دى هبىق اخترت غلط ههههه بس اتمنى من ربنا انى مش اكون اخترتة غلط وبصراحة واثقة انى لمااخترت مش اخترت غلط اولماهختار


تحياتى ليك ياطيفا

هـبــــة