BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ا الا بذكــر الله تــطــمــئــن الــقــلــوب

WELCOME

الخميس، 30 يوليو 2009

الاغنية عجبتنى حبيت اكتبها (ماتحاسبنيش )




ماتحاسبنيش على ذنب عملته انت ياحبيبى وماتلومنيش طول عمرى بخاف ان انا اجرح يوم احساسك .. ماتسبنى اعيش انا رافضة ارجعلك بعد خيانتك ليا مافيش عمرى ماشكيت لوحتى ثوانى فى اخلاصك ......... ياما قلت عليك ان انت انانى مابتفكرش الا فى روحك بتقولى عايشلك وانت عايش بس لرووحك بتقولى عايشلك وانت عايش بس لروحك .....أنا شفت عنيك وكمان بتكدب عينى وجاى تقول حكايات كل مااقربلك تبعدنى عنك مسافات كل مااقربلك تبعدنى عنك مســا فــات مــنك لله................................منك لله قلبى بيتالم من جواة من اللى انا حساة ماشية ومش شايفة انا قدامى ولا حواليا بقى سهل عليك انك تجرحنى وتظلمنى انا هونت عليك كان نفسى تجرب احساسى صعب عليا ...... يــــاما قلت عليك ان انت انانى مابتفكرش الا فى روحك بتقولى عايشلك وانت عايش بس لروحك بتقولى عايشلك وانت عايش بس لروحك ... انا شفت عنيك وكمان بتكدب عينى وجاى تقول حكااايات كل مااقربلك تبعدنى عنك مسااااااااافاااااااات مــنك لله




(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)¸.·*)


(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)¸.·*)


(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)¸.·*)


(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)¸.·*)

4 التعليقات:

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم

بصى ياروحى بجد دى مدونتك واعملى فيها اللى يعجبكك

ومش يهمك حد فاهمنى ياقمر اعملى مثلى انا كتير قووى بحس حاجات وبعبر عنها وبجد الاغنيه دى مأثرة قووى جوايا

اموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه

تحياتى
انوسه

heba يقول...

عليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
منورانى يانوسة ياحبيبتى ميرسى لمرورك انا اى حاجة بحطها فى المديونية ياانوسة ببقى اكيد حساها مابعرفش احط حاجة مش حساها او فهماها على الاقل مش شرط اعيشها بس ابقى حسها
تحياتى ليكى ياحببيتى وميرسى كتيرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر لمرورك


أمـــــــواااااااااااااااة

تحياتى

heba

رقيه احمد يقول...

في حد ممكن يبقي مش قادر يعيش من غير الم في حد لو سابه اللي ظلم يبقي حيموت من الندم خليتني اخاف علي حبي ليك اكتر ما اخاف علي نفسي منك خليتني ارتاح للعذاب وانا بين ايديك علشان بخاف من عذاب البعد عنك وقفت حياتي عليك وبس وكأني بفرح لو لقيت قلبي اتظلم....
انا بحب الاغنيه دي اوي لان كانت اجابتها ان في حد كده فعلا وهو انا

heba يقول...

اولا السلام عليكم واهلا بيكى يارقية وميرسى لمرورك وبالنسبة لكلمات الاغنية اللى انت بتقولى عليها وهى خلتنى اخاف انا معاكى ان فى كتير عايشين الموقف دة بس مسئلة ان الحياة بتقف على شخص معين مش صح طبعا لان الحياة مستمرة وهتقابلى ناس بجد تحبك وتقدرك وتعرف قيمتك ولو فى حب بجد مش هتخافى ابدا ولا هيكون فى عذاب والحب مش الم
اقولك على جملة حلوة
( الحب ليس قسوة تغلف بمرارة ولا فضاء ضيق ولا سراب مستحيل تحقيقة )

بس لو كل انسان مننا فكر يحب بجد من قلبة وبضمير مش هيبقى فى عذاب بالمنظر دة

تحياتى ليكى
heba